Win64: fix return value from lookupAttribute

Issue=190
Author: Makoto Kato

git-svn-id: https://angleproject.googlecode.com/svn/trunk@707 736b8ea6-26fd-11df-bfd4-992fa37f6226
This commit is contained in:
daniel@transgaming.com 2011-07-29 16:32:17 +00:00
Родитель 84d7cbc3b1
Коммит 0608ad1f05
4 изменённых файлов: 6 добавлений и 5 удалений

Просмотреть файл

@ -19,16 +19,17 @@ Google Inc.
Henry Bridge
Nat Duca
Vangelis Kokkevis
Zhenyao Mo
Alastair Patrick
Alok Priyadarshi
Kenneth Russell
Ben Vanik
Adrienne Walker
Zhenyao Mo
Mozilla Corp.
Vladimir Vukicevic
Benoit Jacob
Makoto Kato
Vladimir Vukicevic
Apple Inc.
David Kilzer

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
#define MAJOR_VERSION 0
#define MINOR_VERSION 0
#define BUILD_VERSION 0
#define BUILD_REVISION 705
#define BUILD_REVISION 707
#define STRINGIFY(x) #x
#define MACRO_STRINGIFY(x) STRINGIFY(x)

Просмотреть файл

@ -719,7 +719,7 @@ void StaticVertexBuffer::reserveRequiredSpace()
mRequiredSpace = 0;
}
UINT StaticVertexBuffer::lookupAttribute(const VertexAttribute &attribute)
std::size_t StaticVertexBuffer::lookupAttribute(const VertexAttribute &attribute)
{
for (unsigned int element = 0; element < mCache.size(); element++)
{

Просмотреть файл

@ -93,7 +93,7 @@ class StaticVertexBuffer : public ArrayVertexBuffer
void *map(const VertexAttribute &attribute, std::size_t requiredSpace, std::size_t *streamOffset);
void reserveRequiredSpace();
UINT lookupAttribute(const VertexAttribute &attribute); // Returns the offset into the vertex buffer, or -1 if not found
std::size_t lookupAttribute(const VertexAttribute &attribute); // Returns the offset into the vertex buffer, or -1 if not found
private:
struct VertexElement