Refreshing assets can be destructive of user data so only do it if refresh is called in the assets tab, don't wipe env vars when refreshing the env tab

This commit is contained in:
David Kydd 2018-11-05 16:40:56 +13:00
Родитель 168c9791b6
Коммит 2acd111ad1
2 изменённых файлов: 1 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -261,13 +261,11 @@ class EnvironmentUI(object):
"""
self.refresh_button.start()
self.base._submission.ui.refresh()
self.base._assets.ui.refresh()
self.refresh()
self.refresh_button.finish()
def refresh(self, *args):
"""Clear any data and customization. Command for refresh_button."""
maya.table(self.env_vars, edit=True, clearTable=True, rows=0)
"""Ensure settings are up to date with the current scene and renderer."""
self.base.refresh()
if self.select_rendernode_type == PoolImageMode.CONTAINER_IMAGE.value:
self.set_container_image_mode()

Просмотреть файл

@ -142,7 +142,6 @@ class SubmissionUI(object):
"""
self.refresh_button.start()
self.base.env_manager.ui.refresh()
self.base.asset_manager.ui.refresh()
self.refresh()
self.refresh_button.finish()