Removing the 'Restart' method from the engine device models to align with the spec. Also made some minor clean up to the Empty and Fill tank methods. (#205)

This commit is contained in:
Peter Felts 2018-04-30 17:25:10 -07:00 коммит произвёл Parvez
Родитель 7637f1302e
Коммит 2d2a92d17e
4 изменённых файлов: 2 добавлений и 12 удалений

Просмотреть файл

@ -53,10 +53,6 @@
"Type": "javascript",
"Path": "FirmwareUpdate-method.js"
},
"Restart": {
"Type": "javascript",
"Path": "RestartEngine-method.js"
},
"EmptyTank": {
"Type": "javascript",
"Path": "EmptyTank-method.js"

Просмотреть файл

@ -52,10 +52,6 @@
"Type": "javascript",
"Path": "FirmwareUpdate-method.js"
},
"Restart": {
"Type": "javascript",
"Path": "RestartEngine-method.js"
},
"EmptyTank": {
"Type": "javascript",
"Path": "EmptyTank-method.js"

Просмотреть файл

@ -61,7 +61,7 @@ function main(context, previousState, previousProperties) {
return;
}
// Pause the simulation while filling the tank
// Pause the simulation while emptying the tank
state.CalculateRandomizedTelemetry = false;
updateState(state);

Просмотреть файл

@ -61,9 +61,7 @@ function main(context, previousState, previousProperties) {
return;
}
// Pause the simulation and change the simulation mode
// while filling the tank
state.simulation_state = "filling fuel tank";
// Pause the simulation while filling the tank
state.CalculateRandomizedTelemetry = false;
updateState(state);