Для этого сайта требуется поддержка JavaScript.
Обзор
Помощь
Регистрация
Вход
EpicGames
/
SPIRV-Cross
зеркало из
https://github.com/EpicGames/SPIRV-Cross.git
Следить
1
В избранное
0
Форкнуть
Вы уже форкнули SPIRV-Cross
0
Код
Задачи
Пакеты
Проекты
Релизы
Вики
Активность
0f10601f27
SPIRV-Cross
/
reference
/
shaders-msl
История
Hans-Kristian Arntzen
7277c7ac46
Use to_unpacked_row_major_expression to unify row-major in MSL/GLSL.
2019-07-23 11:36:54 +02:00
..
amd
MSL: Support the SPV_AMD_shader_trinary_minmax extension.
2019-07-13 16:43:57 -05:00
asm
Tests run clean.
2019-07-22 10:23:39 +02:00
comp
Simplify row-major matrix/vector multiplies.
2019-07-23 10:56:57 +02:00
desktop-only
MSL: Rewrite how resource indices are fallback-assigned.
2019-06-21 12:54:08 +02:00
flatten
Use to_unpacked_row_major_expression to unify row-major in MSL/GLSL.
2019-07-23 11:36:54 +02:00
frag
MSL: Support storing to row-major column.
2019-07-22 11:13:44 +02:00
intel
MSL: Support the SPV_INTEL_shader_integer_functions2 extension.
2019-07-15 09:42:36 -05:00
legacy
/vert
CompilerMSL support matrices & arrays in stage-in & stage-out.
2018-06-12 11:41:35 -04:00
tesc
Fix tests for device->constant address space change in MSL tessellation control shader generation.
2019-04-10 18:37:04 +01:00
tese
MSL: Rewrite how resource indices are fallback-assigned.
2019-06-21 12:54:08 +02:00
vert
Simplify row-major matrix/vector multiplies.
2019-07-23 10:56:57 +02:00
vulkan
Deal correctly with complete stores to row_major matrices.
2019-07-22 15:49:17 +02:00