Для этого сайта требуется поддержка JavaScript.
Обзор
Помощь
Регистрация
Вход
EpicGames
/
SPIRV-Cross
зеркало из
https://github.com/EpicGames/SPIRV-Cross.git
Следить
1
В избранное
0
Форкнуть
Вы уже форкнули SPIRV-Cross
0
Код
Задачи
Пакеты
Проекты
Релизы
Вики
Активность
0f10601f27
SPIRV-Cross
/
shaders-msl
История
Hans-Kristian Arntzen
b66a53a979
Traverse correct types when checking scalar layout.
2019-07-19 14:43:42 +02:00
..
amd
MSL: Support the SPV_AMD_shader_trinary_minmax extension.
2019-07-13 16:43:57 -05:00
asm
Update external repos.
2019-07-13 16:50:21 -05:00
comp
MSL/HLSL: Support OpOuterProduct.
2019-07-01 10:57:27 +02:00
desktop-only
MSL: New SDK errors out on cull distance.
2019-06-14 12:12:40 +02:00
flatten
Use declared binding in SPIR-V as a fallback for explicit MSL binds.
2018-04-04 12:25:11 +02:00
frag
Update external repos.
2019-07-13 16:50:21 -05:00
intel
MSL: Support the SPV_INTEL_shader_integer_functions2 extension.
2019-07-15 09:42:36 -05:00
legacy
/vert
Enhance MSL testing and add numerous MSL test cases.
2017-01-30 22:55:21 -05:00
tesc
MSL: Add support for tessellation control shaders.
2019-02-07 08:51:22 -06:00
tese
MSL: Use vectors for the tessellation level builtins in tese shaders.
2019-02-22 12:18:51 -06:00
vert
MSL: Support Invariant qualifier on position.
2019-06-12 09:39:12 +02:00
vulkan
Traverse correct types when checking scalar layout.
2019-07-19 14:43:42 +02:00