Fixing potential issue that fails to create AssetReference when asset type of asset on given path is null.

This commit is contained in:
Hiroki Omae 2020-06-17 15:11:47 +09:00
Родитель 1dcc8f8bef
Коммит 8cbe5aa145
2 изменённых файлов: 6 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -105,8 +105,9 @@ namespace UnityEngine.AssetGraph {
}
}
foreach (string str in importedAssets) {
AssetReferenceDatabase.GetReference (str).InvalidateTypeCache();
foreach (string str in importedAssets)
{
AssetReferenceDatabase.GetReference(str)?.InvalidateTypeCache();
}
foreach (string str in deletedAssets)

Просмотреть файл

@ -133,7 +133,9 @@ namespace UnityEngine.AssetGraph {
db.m_dictionary.Add(relativePath, r);
AssetReferenceDatabase.SetDBDirty();
return r;
} catch(AssetReferenceException ) {
} catch(AssetReferenceException e) {
LogUtility.Logger.LogWarning (LogUtility.kTag,
$"AssetReference could not be created: Asset:{e.importFrom} Message:{e.Message}");
// if give asset is invalid, return null
return null;
}