Make playmode tests available only in editor and standalone.

This commit is contained in:
Jakob Hunsballe 2017-05-11 22:31:05 +02:00
Родитель 9869a62332
Коммит fa1316112d
5 изменённых файлов: 10 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -1,3 +1,4 @@
#if UNITY_EDITOR || UNITY_STANDALONE
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;
using UnityEngine.TestTools;
@ -98,3 +99,4 @@ public class NavMeshSurfaceAgentTests
GameObject.DestroyImmediate(surface.gameObject);
}
}
#endif

Просмотреть файл

@ -1,3 +1,4 @@
#if UNITY_EDITOR || UNITY_STANDALONE
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;
using UnityEngine.TestTools;
@ -141,3 +142,4 @@ public class NavMeshSurfaceLinkTests
return false;
}
}
#endif

Просмотреть файл

@ -1,3 +1,4 @@
#if UNITY_EDITOR || UNITY_STANDALONE
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;
using UnityEngine.TestTools;
@ -108,3 +109,4 @@ public class NavMeshSurfaceModifierTests
GameObject.DestroyImmediate(siblingPlane);
}
}
#endif

Просмотреть файл

@ -1,3 +1,4 @@
#if UNITY_EDITOR || UNITY_STANDALONE
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;
using UnityEngine.TestTools;
@ -67,3 +68,4 @@ public class NavMeshSurfaceModifierVolumeTests
Assert.IsTrue(NavMeshSurfaceTests.HasNavMeshAtOrigin(expectedAreaMask));
}
}
#endif

Просмотреть файл

@ -1,3 +1,4 @@
#if UNITY_EDITOR || UNITY_STANDALONE
using UnityEngine;
using UnityEngine.AI;
using UnityEngine.TestTools;
@ -198,3 +199,4 @@ public class NavMeshSurfaceTests
return NavMesh.SamplePosition(Vector3.zero, out hit, 0.1f, filter);
}
}
#endif