use prebuild for everything to avoid asset import issues in other scripts.

This commit is contained in:
ryanhy 2019-06-20 16:42:01 -07:00
Родитель eb3a0e383c
Коммит 15a227d57f
4 изменённых файлов: 16 добавлений и 22 удалений

Просмотреть файл

@ -26,7 +26,7 @@ public class GraphicsTests
[UnityTest]
[UseGraphicsTestCases]
[PrebuildSetup(("UnityEditor.TestTools.Graphics.SetupGraphicsTestCases"))]
[PrebuildSetup("SetupTests")]
public IEnumerator Test1(GraphicsTestCase testCase)
{
SceneManager.LoadScene(testCase.ScenePath);

Просмотреть файл

@ -1,10 +0,0 @@
using UnityEditor.TestTools.ConfigManager;
public static class Setup
{
public static void SetupAll()
{
new EnablePlatformPrebuildStep().Setup();
ImageHandlingSetup.Setup();
}
}

Просмотреть файл

@ -1,11 +0,0 @@
fileFormatVersion: 2
guid: 68bbd181050a944408e145cdfb1f7091
MonoImporter:
externalObjects: {}
serializedVersion: 2
defaultReferences: []
executionOrder: 0
icon: {instanceID: 0}
userData:
assetBundleName:
assetBundleVariant:

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,15 @@
using UnityEditor;
using UnityEditor.TestTools.Graphics;
using UnityEditor.TestTools.ConfigManager;
using UnityEngine;
using UnityEngine.TestTools;
public class SetupTests : IPrebuildSetup
{
public void Setup()
{
new EnablePlatformPrebuildStep().Setup();
ImageHandlingSetup.Setup();
new SetupGraphicsTestCases().Setup();
}
}