Updating the Camera_OpaqueTexture shader and readding the test

This commit is contained in:
Antone Franich 2020-06-08 15:44:54 -07:00
Родитель 7276811d67
Коммит eee4dd5995
4 изменённых файлов: 30 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -50,5 +50,15 @@
},
"testables": [
"com.unity.testframework.graphics"
]
],
"lock": {
"com.unity.cli-config-manager": {
"revision": "trunk",
"hash": "5232037e20591534cb2dea90532fac55ec3ba939"
},
"com.unity.xr.tests.runtimesettings": {
"revision": "trunk",
"hash": "b75a643c44eaaec9d268199f3bceaf94f3d5bbe7"
}
}
}

Просмотреть файл

@ -0,0 +1,8 @@
fileFormatVersion: 2
guid: 88dc9046bdc7d304689685112da1c145
folderAsset: yes
DefaultImporter:
externalObjects: {}
userData:
assetBundleName:
assetBundleVariant:

Просмотреть файл

@ -25,6 +25,7 @@
{
float4 vertex : POSITION;
float2 uv : TEXCOORD0;
UNITY_VERTEX_INPUT_INSTANCE_ID
};
struct v2f
@ -32,21 +33,26 @@
float2 uv : TEXCOORD0;
float4 vertex : SV_POSITION;
float4 screenUV : TEXCOORD1;
UNITY_VERTEX_OUTPUT_STEREO
};
TEXTURE2D(_CameraOpaqueTexture);
SAMPLER(sampler_CameraOpaqueTexture_linear_clamp);
v2f vert (appdata v)
v2f vert(appdata v)
{
v2f o;
UNITY_SETUP_INSTANCE_ID(v);
UNITY_INITIALIZE_VERTEX_OUTPUT_STEREO(o);
o.vertex = TransformObjectToHClip(v.vertex);
o.uv = v.uv;
o.screenUV = ComputeScreenPos(o.vertex);
return o;
}
half4 frag (v2f i) : SV_Target
half4 frag(v2f i) : SV_Target
{
// sample the texture
half2 screenUV = i.screenUV.xy / i.screenUV.w;

Просмотреть файл

@ -86,6 +86,9 @@ EditorBuildSettings:
- enabled: 1
path: Assets/Tests/Scenes/044_Lighting_ReflectionProbe.unity
guid: 0feef353efdf045989e9c2b501774338
- enabled: 1
path: Assets/Tests/Scenes/046_Camera_OpaqueTexture.unity
guid: 2614aae0a36c9456b9e20ac481fbda4c
- enabled: 1
path: Assets/Tests/Scenes/047_Lighting_DirectionalCascades.unity
guid: 4e49334e530744e0eaeaa5e3a7e874ca