Change namespace to Unity.Labs.XR to avoid conflict with LineRenderer in other Unity.Labs namespaces

This commit is contained in:
Matt Schoen 2019-11-25 03:31:57 -08:00
Родитель 9c956ebd77
Коммит ea9fdeb5ec
7 изменённых файлов: 7 добавлений и 7 удалений

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using UnityEditor;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
class MeshChainShaderGUI : ShaderGUI
{

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using UnityEditor;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
[CustomEditor(typeof(XRLineRenderer))]
[CanEditMultipleObjects]

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using UnityEditor;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
[CustomEditor(typeof(XRTrailRenderer))]
[CanEditMultipleObjects]

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using System;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
/// <summary>
/// A unified base class for the XR Line Renderer and XR Trail Renderer

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using UnityEngine;
using UnityEngine.Serialization;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
/// <summary>
/// An XR-Focused drop-in replacement for the Line Renderer

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
/// <summary>
/// The mesh chain handles all the translation between Unity's mesh class,

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,7 @@
using System;
using UnityEngine;
namespace Unity.Labs.XRLineRenderer
namespace Unity.Labs.XR
{
/// <summary>
/// An XR-Focused drop-in replacement for the Trail Renderer