Updating code to match bx changes. (#1028)

This commit is contained in:
Andrew Copland 2017-01-22 16:52:31 +00:00 коммит произвёл Branimir Karadžić
Родитель a8cf2f86a9
Коммит 19770a8f20
1 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -487,13 +487,13 @@ namespace entry
setWindowSize(defaultWindow, m_width, m_height, true);
bx::FileReaderI* reader = getFileReader();
if (bx::open(&reader, "gamecontrollerdb.txt") )
if (bx::open(reader, "gamecontrollerdb.txt") )
{
bx::AllocatorI* allocator = getAllocator();
uint32_t size = (uint32_t)bx::getSize(&reader);
uint32_t size = (uint32_t)bx::getSize(reader);
void* data = BX_ALLOC(allocator, size);
bx::read(&reader, data, size);
bx::close(&reader);
bx::read(reader, data, size);
bx::close(reader);
SDL_GameControllerAddMapping( (char*)data);