Updating code to match bx changes. (#1028)
This commit is contained in:
Родитель
a8cf2f86a9
Коммит
19770a8f20
|
@ -487,13 +487,13 @@ namespace entry
|
|||
setWindowSize(defaultWindow, m_width, m_height, true);
|
||||
|
||||
bx::FileReaderI* reader = getFileReader();
|
||||
if (bx::open(&reader, "gamecontrollerdb.txt") )
|
||||
if (bx::open(reader, "gamecontrollerdb.txt") )
|
||||
{
|
||||
bx::AllocatorI* allocator = getAllocator();
|
||||
uint32_t size = (uint32_t)bx::getSize(&reader);
|
||||
uint32_t size = (uint32_t)bx::getSize(reader);
|
||||
void* data = BX_ALLOC(allocator, size);
|
||||
bx::read(&reader, data, size);
|
||||
bx::close(&reader);
|
||||
bx::read(reader, data, size);
|
||||
bx::close(reader);
|
||||
|
||||
SDL_GameControllerAddMapping( (char*)data);
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче