Added rudimentary event handling

Added rudimentary event handling
This commit is contained in:
Garett Bass 2013-02-03 13:33:25 -08:00
Родитель d91c0f2c69
Коммит 2e79b64353
1 изменённых файлов: 9 добавлений и 5 удалений

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,7 @@
#include <bx/uint32_t.h>
#include <bx/thread.h>
#include "entry.h"
#include "entry_p.h"
#include "dbg.h"
#define DEFAULT_WIDTH 1280
@ -207,12 +207,15 @@ namespace entry
DispatchEvent(WaitEvent());
while (DispatchEvent(PeekEvent()));
}
m_eventQueue.postExitEvent();
thread.shutdown();
return 0;
}
EventQueue m_eventQueue;
bool m_exit;
};
@ -221,19 +224,20 @@ namespace entry
const Event* poll()
{
return NULL;
return s_ctx.m_eventQueue.poll();
}
void release(const Event* _event)
{
s_ctx.m_eventQueue.release(_event);
}
void setWindowSize(uint32_t _width, uint32_t _height)
{
void setWindowSize(uint32_t _width, uint32_t _height)
{
}
void toggleWindowFrame()
{
{
}
void setMouseLock(bool _lock)