Для этого сайта требуется поддержка JavaScript.
Обзор
Помощь
Регистрация
Вход
Unity-Technologies
/
bgfx
зеркало из
Следить
1
В избранное
0
Форкнуть
Вы уже форкнули bgfx
0
Код
Задачи
Пакеты
Проекты
Релизы
Вики
Активность
9ea92d4a47
bgfx
/
tools
История
Branimir Karadžić
100673b736
shaderc: Rename BITANGENT semantics to BINORMAL when building with D3D9 SM3 compiler.
2015-01-15 17:32:43 -08:00
..
bin
Removed tools executables to avoid repo bloat, and stale executables. Added makefile rule to build tools.
2014-02-09 18:59:49 -08:00
geometryc
Updated ib-compress.
2015-01-03 16:08:56 -08:00
shaderc
shaderc: Rename BITANGENT semantics to BINORMAL when building with D3D9 SM3 compiler.
2015-01-15 17:32:43 -08:00
texturec
Updated copyright year.
2015-01-01 15:04:46 -08:00
makedisttex.cpp
Updated copyright year.
2015-01-01 15:04:46 -08:00