fix: DynamicAddressablesNetworkPrefabs showing loading status on already spawned prefabs [MTT-6688] (#132)

* fix showing loading status on already spawned prefabs

* changelog addition
This commit is contained in:
Fernando Cortez 2023-08-11 17:08:28 -04:00 коммит произвёл GitHub
Родитель ee3cfdc1d9
Коммит 50cd4fbcde
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
2 изменённых файлов: 9 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -337,7 +337,7 @@ namespace Game.APIPlayground
m_InGameUI.ClientLoadedPrefabStatusChanged(client,
assetGuid.GetHashCode(),
prefab.Result.name,
InGameUI.LoadStatus.Loading);
InGameUI.LoadStatus.Loaded);
}
return obj;

Просмотреть файл

@ -1,4 +1,11 @@
# Change log
# Changelog
## [unreleased] - yyyy-mm-dd
### Dynamic Addressables Network Prefabs
#### Fixed
- Fixed loaded status displayed on UI for synchronous prefab spawns inside 05_API Playground Showcasing All Post-Connection Use-Cases scene (#132)
## [1.3.0] - 2023-07-07