fix: correct variable names used for initialization (external PR #145) (#150)

* fix: swapped variable names in ShipControl.cs (#145)

Co-authored-by: Fernando Cortez <fernando.cortez@unity3d.com>

* changelog addition

---------

Co-authored-by: alexia6119 <67676619+alexia6119@users.noreply.github.com>
This commit is contained in:
Fernando Cortez 2023-12-12 15:16:54 -05:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 7c54df861a
Коммит ca173a7ce0
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
2 изменённых файлов: 5 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -152,8 +152,8 @@ public class ShipControl : NetworkBehaviour
}
Energy.OnValueChanged += OnEnergyChanged;
Health.OnValueChanged += OnHealthChanged;
OnEnergyChanged(0, Health.Value);
OnHealthChanged(0, Energy.Value);
OnEnergyChanged(0, Energy.Value);
OnHealthChanged(0, Health.Value);
SetPlayerName(PlayerName.Value.ToString().ToUpper());
}

Просмотреть файл

@ -13,6 +13,9 @@
- Upgraded to Netcode for GameObjects v1.7.1 (#147)
- Upgraded sample to 2022.3.14f1 LTS (#147)
### Fixed
- Corrected the variables used for initialization of Health and Energy (#150)
### Client Driven
#### Changed