This commit is contained in:
kg 2019-03-31 12:52:43 +08:00
Родитель 607e006b72
Коммит 80b91380a7
9 изменённых файлов: 20 добавлений и 21 удалений

Просмотреть файл

@ -92,8 +92,7 @@ UIWidgets应用是用**C脚本**来编写的。 请按照以下步骤创建
namespace UIWidgetsSample {
public class UIWidgetsExample : UIWidgetsPanel {
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
// Application.targetFrameRate = 60; // or higher if you want a smoother scrolling experience.
// if you want to use your own font or font icons.
@ -106,6 +105,8 @@ UIWidgets应用是用**C脚本**来编写的。 请按照以下步骤创建
// add material icons, familyName must be "Material Icons"
// FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>(path: "path to material icons"), "Material Icons");
base.OnEnable();
}
protected override Widget createWidget() {

Просмотреть файл

@ -102,8 +102,7 @@ in Unity Editor.
namespace UIWidgetsSample {
public class UIWidgetsExample : UIWidgetsPanel {
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
// Application.targetFrameRate = 60; // or higher if you want a smoother scrolling experience.
// if you want to use your own font or font icons.
@ -116,6 +115,8 @@ in Unity Editor.
// add material icons, familyName must be "Material Icons"
// FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>(path: "path to material icons"), "Material Icons");
base.OnEnable();
}
protected override Widget createWidget() {

Просмотреть файл

@ -21,9 +21,6 @@ namespace Unity.UIWidgets.editor {
this.wantsMouseEnterLeaveWindow = true;
}
protected virtual void Awake() {
}
protected virtual void OnEnable() {
if (this._windowAdapter == null) {
this._windowAdapter = new EditorWindowAdapter(this);

Просмотреть файл

@ -30,9 +30,9 @@ namespace UIWidgetsSample {
home: this.testCases[this.testCaseId]);
}
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>(path: "MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
base.OnEnable();
}
}

Просмотреть файл

@ -8,8 +8,7 @@ using TextStyle = Unity.UIWidgets.painting.TextStyle;
namespace UIWidgetsSample {
public class FontWeightStyle : UIWidgetsSamplePanel {
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
// To run this sample, you need to download Roboto fonts and place them under Resources/Fonts folder
// Roboto fonts could be downloaded from google website
// https://fonts.google.com/specimen/Roboto?selection.family=Roboto
@ -38,6 +37,8 @@ namespace UIWidgetsSample {
FontWeight.w100);
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>(path: "Fonts/Roboto-ThinItalic"), "Roboto",
FontWeight.w100, FontStyle.italic);
base.OnEnable();
}
protected override Widget createWidget() {

Просмотреть файл

@ -17,10 +17,10 @@ namespace UIWidgetsGallery {
return new GalleryApp();
}
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("GalleryIcons"), "GalleryIcons");
base.OnEnable();
}
}
}

Просмотреть файл

@ -11,10 +11,11 @@ namespace UIWidgetsGallery {
return new GalleryApp();
}
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("GalleryIcons"), "GalleryIcons");
base.OnEnable();
}
}
}

Просмотреть файл

@ -48,10 +48,10 @@ namespace UIWidgetsTheatre {
home: entries[this.testCaseId].entryWidget);
}
protected override void Awake() {
base.Awake();
protected override void OnEnable() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("GalleryIcons"), "GalleryIcons");
base.OnEnable();
}
}

Просмотреть файл

@ -107,11 +107,9 @@ namespace UIWidgets.Tests {
this.windowAdapter.Update();
}
void Awake() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
}
void OnEnable() {
FontManager.instance.addFont(Resources.Load<Font>("MaterialIcons-Regular"), "Material Icons");
this.windowAdapter = new EditorWindowAdapter(this);
this.windowAdapter.OnEnable();
}