Fixes for integration into Unity

This commit is contained in:
Patrick Fournier 2016-12-06 09:54:58 -05:00
Родитель 3bcab08d22
Коммит 0e23bcc14f
5 изменённых файлов: 6 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -38,7 +38,7 @@ __forceinline const float fminf(const float a, const float b) {
// END_UNITY
#endif
// BEGIN_UNITY @patrickf 12-02-2016 roundf is C++11
#if (defined(_MSC_VER) && _MSC_VER < 1700)
#if (defined(_MSC_VER) && _MSC_VER < 1700) || defined(_N3DS)
__forceinline float roundf(float a) {
return floor(a + .5f);
}

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
namespace UnityEngine.CSSLayout
// END_UNITY
{
public enum CSSExperimentalFeature
internal enum CSSExperimentalFeature
{
Rounding,
WebFlexBasis,

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
namespace UnityEngine.CSSLayout
// END_UNITY
{
public enum CSSLogLevel
internal enum CSSLogLevel
{
Error,
Warn,

Просмотреть файл

@ -225,10 +225,10 @@ namespace UnityEngine.CSSLayout
[NativeMethod(IsFreeFunction = true)]
public static extern float CSSNodeStyleGetMaxHeight(IntPtr node);
[DllImport(DllName)]
[NativeMethod(IsFreeFunction = true)]
public static extern void CSSNodeStyleSetAspectRatio(IntPtr node, float aspectRatio);
[DllImport(DllName)]
[NativeMethod(IsFreeFunction = true)]
public static extern float CSSNodeStyleGetAspectRatio(IntPtr node);
#endregion

Просмотреть файл

@ -12,7 +12,7 @@
namespace UnityEngine.CSSLayout
// END_UNITY
{
public class Spacing
internal class Spacing
{
public float? Top;
public float? Bottom;