Fix whitespace in GL.populateUniformTable.
This commit is contained in:
Родитель
c272830feb
Коммит
3ed0d95350
|
@ -456,7 +456,7 @@ var LibraryGL = {
|
|||
// A program's uniformTable maps the string name of an uniform to an integer location of that uniform.
|
||||
// The global GL.uniforms map maps integer locations to WebGLUniformLocations.
|
||||
var numUniforms = Module.ctx.getProgramParameter(p, Module.ctx.ACTIVE_UNIFORMS);
|
||||
for(var i = 0; i < numUniforms; ++i) {
|
||||
for (var i = 0; i < numUniforms; ++i) {
|
||||
var u = Module.ctx.getActiveUniform(p, i);
|
||||
|
||||
var name = u.name;
|
||||
|
@ -474,7 +474,7 @@ var LibraryGL = {
|
|||
ptable[name] = [u.size, id];
|
||||
GL.uniforms[id] = loc;
|
||||
|
||||
for(var j = 1; j < u.size; ++j) {
|
||||
for (var j = 1; j < u.size; ++j) {
|
||||
var n = name + '['+j+']';
|
||||
loc = Module.ctx.getUniformLocation(p, n);
|
||||
id = GL.getNewId(GL.uniforms);
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче