Adding texEnv emulation to Immediate mode.

This commit is contained in:
Jeff Gilbert 2013-04-25 17:42:53 -07:00 коммит произвёл Alon Zakai
Родитель 6346adec3b
Коммит 6210052164
17 изменённых файлов: 1573 добавлений и 476 удалений

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу

Просмотреть файл

@ -74,9 +74,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 600, 600 );

Просмотреть файл

@ -51,9 +51,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );

Просмотреть файл

@ -68,9 +68,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );

Просмотреть файл

@ -68,9 +68,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );

Просмотреть файл

@ -52,9 +52,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -148,9 +146,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 1 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -52,9 +52,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -149,9 +147,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 1 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -52,9 +52,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -150,9 +148,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 1 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -52,9 +52,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -147,9 +145,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, -1 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -52,10 +52,6 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
glMatrixMode( GL_PROJECTION );
@ -67,6 +63,11 @@ int main(int argc, char *argv[])
glMatrixMode( GL_MODELVIEW );
glLoadIdentity();
// Delay Enable to after MatrixMode to assure we've activated
// immediate mode. Otherwise, we don't properly record that
// TEXTURE_2D is enabled for imm mode emulation.
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
// Load the OpenGL texture
GLuint texture; // Texture object handle
@ -147,9 +148,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 1 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -51,9 +51,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -140,9 +138,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 0 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -51,9 +51,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );
@ -141,9 +139,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glTexCoord2i( 0, 1 ); glVertex3f( 500, 410, 0 );
glEnd();
#if !EMSCRIPTEN
glDisable(GL_TEXTURE_2D);
#endif
glColor3ub(90, 255, 255);
glBegin( GL_QUADS );

Просмотреть файл

@ -51,9 +51,7 @@ int main(int argc, char *argv[])
glClearColor( 0, 0, 0, 0 );
#if !EMSCRIPTEN
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Need this to display a texture XXX unnecessary in OpenGL ES 2.0/WebGL
#endif
glEnable( GL_TEXTURE_2D ); // Needed when we're using the fixed-function pipeline.
glViewport( 0, 0, 640, 480 );

18
third_party/lzma.js/lzip/Makefile поставляемый
Просмотреть файл

@ -16,7 +16,8 @@ datadir = $(prefix)/share
infodir = $(datadir)/info
mandir = $(datadir)/man
sysconfdir = $(prefix)/etc
CPPFLAGS = -DDECODER_ONLY=$(DECODER_ONLY)
CXX = g++
CPPFLAGS =
CXXFLAGS = -Wall -W -O2
LDFLAGS =
@ -27,16 +28,16 @@ INSTALL_DATA = $(INSTALL) -p -m 644
INSTALL_DIR = $(INSTALL) -d -m 755
SHELL = /bin/sh
objs = decoder.o encoder.o fast_encoder.o main.o
recobjs = decoder.o lziprecover.o
unzobjs = unzcrash.o
objs = arg_parser.o decoder.o encoder.o fast_encoder.o main.o
recobjs = arg_parser.o decoder.o lziprecover.o
unzobjs = arg_parser.o unzcrash.o
.PHONY : all install install-info install-man install-strip \
uninstall uninstall-info uninstall-man \
doc info man check dist clean distclean
all : $(progname)
all : $(progname) lziprecover
$(progname) : $(objs)
$(CXX) $(LDFLAGS) -o $@ $(objs)
@ -63,12 +64,13 @@ unzcrash.o : testsuite/unzcrash.cc
$(CXX) $(CPPFLAGS) $(CXXFLAGS) -c -o $@ $<
$(objs) : Makefile
arg_parser.o : arg_parser.h
decoder.o : lzip.h decoder.h
encoder.o : lzip.h encoder.h
fast_encoder.o : lzip.h encoder.h fast_encoder.h
main.o : lzip.h decoder.h encoder.h fast_encoder.h
lziprecover.o : lzip.h decoder.h Makefile
unzcrash.o : Makefile
main.o : arg_parser.h lzip.h decoder.h encoder.h fast_encoder.h
lziprecover.o : arg_parser.h lzip.h decoder.h Makefile
unzcrash.o : arg_parser.h Makefile
doc : info man