Correct GL enableExtensionsByDefault check

This commit is contained in:
Pepijn Van Eeckhoudt 2015-01-16 13:53:22 +01:00
Родитель 8e58bcdaad
Коммит b828122591
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -171,4 +171,5 @@ a license to everyone to use it as detailed in LICENSE.)
* Petr Babicka <babcca@gmail.com>
* Akira Takahashi <faithandbrave@gmail.com>
* Victor Costan <costan@gmail.com>
* Pepijn Van Eeckhoudt <pepijn.vaneeckhoudt@luciad.com> (copyright owned by Luciad NV)

Просмотреть файл

@ -762,7 +762,7 @@ var LibraryGL = {
// Store the created context object so that we can access the context given a canvas without having to pass the parameters again.
if (ctx.canvas) ctx.canvas.GLctxObject = context;
GL.contexts[handle] = context;
if (typeof webGLContextAttributes['webGLContextAttributes'] === 'undefined' || webGLContextAttributes.enableExtensionsByDefault) {
if (typeof webGLContextAttributes['enableExtensionsByDefault'] === 'undefined' || webGLContextAttributes.enableExtensionsByDefault) {
GL.initExtensions(context);
}
return handle;