Jpg are not authorized in packages
This commit is contained in:
Marie Fetiveau 2019-05-08 15:20:17 -04:00
Родитель 3ffe4db91d
Коммит c9699d5e1a
7 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -9,15 +9,15 @@ Simply add an 'Alembic Material Mapper' component to the GameObject that has the
1) Add Alembic Material Mapper
![Add Alembic Material Mapper](images/AlembicMaterialMapper.jpg)
![Add Alembic Material Mapper](images/AlembicMaterialMapper.png)
2) Add Source Object reference
![Add Source Object](images/AMM_Component.jpg)
![Add Source Object](images/AMM_Component.png)
3) 'Sync Materials' to apply the changes
![Sync Materials](images/AMM_SyncMaterials.jpg)
![Sync Materials](images/AMM_SyncMaterials.png)
*Note: the mesh names in the FBX file MUST match those in the Alembic 1-1 for the mapping to work properly. The easiest way to do this is to publish an FBX file at the same time you publish your Alembic animation. The FBX can be managed in Unity to unpack and create the materials, and then applied to all of the alembic animations for that particular asset.*

Двоичный файл не отображается.

До

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 38 KiB

Двоичные данные
com.unity.film-tv.toolbox/Documentation~/images/AMM_Component.png Normal file

Двоичный файл не отображается.

После

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 126 KiB

Двоичный файл не отображается.

До

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 18 KiB

Двоичный файл не отображается.

После

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 56 KiB

Двоичный файл не отображается.

До

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 64 KiB

Двоичный файл не отображается.

После

Ширина:  |  Высота:  |  Размер: 245 KiB