Improved output of OpenGL bitmasks.
This commit is contained in:
Родитель
669c40f102
Коммит
6c86149bad
|
@ -249,7 +249,7 @@ int main(int argc, char** argv)
|
|||
if (major >= 3)
|
||||
{
|
||||
glGetIntegerv(GL_CONTEXT_FLAGS, &flags);
|
||||
printf("OpenGL context flags:");
|
||||
printf("OpenGL context flags (0x%08x):", flags);
|
||||
|
||||
if (flags & GL_CONTEXT_FLAG_FORWARD_COMPATIBLE_BIT)
|
||||
puts(" forward-compatible");
|
||||
|
@ -263,7 +263,7 @@ int main(int argc, char** argv)
|
|||
if (major > 3 || (major == 3 && minor >= 2))
|
||||
{
|
||||
glGetIntegerv(GL_CONTEXT_PROFILE_MASK, &mask);
|
||||
printf("OpenGL profile mask: %s (0x%08x)\n", get_profile_name(mask), mask);
|
||||
printf("OpenGL profile mask (0x%08x): %s\n", mask, get_profile_name(mask));
|
||||
|
||||
printf("OpenGL profile parsed by GLFW: %s\n",
|
||||
get_glfw_profile_name(glfwGetWindowParam(window, GLFW_OPENGL_PROFILE)));
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче