This commit is contained in:
Aras Pranckevicius 2013-04-16 14:24:42 +03:00
Родитель d94a8a75d5
Коммит ca0eba708c
3 изменённых файлов: 3 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -41,7 +41,7 @@ void TPropagateMutable::traverseSymbol( TIntermSymbol *node, TIntermTraverser *i
{
node->getTypePointer()->changeQualifier( EvqMutableUniform );
}
else if (!sit->propagating && sit->fixedIds.find(node->getId()) == sit->fixedIds.end() )
else if (!sit->propagating && sit->fixedIds.find(node->getId()) == sit->fixedIds.end())
{
if (node->getQualifier() == EvqMutableUniform)
{

Просмотреть файл

@ -67,7 +67,7 @@ enum TQualifier
EvqStatic, // Static variables
EvqAttribute, // Readonly
EvqUniform, // Readonly, vertex and fragment
EvqMutableUniform, //HLSL uniform value, that is not really uniform
EvqMutableUniform,// HLSL uniform that is modified by the shader
// parameters
EvqIn,

Просмотреть файл

@ -482,7 +482,7 @@ bool TParseContext::lValueErrorCheck(const TSourceLoc& line, char* op, TIntermTy
case EvqAttribute: message = "can't modify an attribute"; break;
case EvqUniform:
// mark this uniform as mutable
node->getTypePointer()->changeQualifier( EvqMutableUniform);
node->getTypePointer()->changeQualifier(EvqMutableUniform);
break;
default: