Introduce script_lines function for refactor script_lines_defined and script_lines_get functions

This commit is contained in:
S-H-GAMELINKS 2023-06-29 19:09:44 +09:00 коммит произвёл Nobuyoshi Nakada
Родитель a70320b8cd
Коммит 3fd1968d6f
1 изменённых файлов: 9 добавлений и 7 удалений

16
parse.y
Просмотреть файл

@ -149,22 +149,24 @@ literal_hash(VALUE a)
return rb_iseq_cdhash_hash(a);
}
static int
script_lines_defined(void)
static ID
script_lines(void)
{
ID script_lines;
CONST_ID(script_lines, "SCRIPT_LINES__");
return script_lines;
}
return rb_const_defined_at(rb_cObject, script_lines);
static int
script_lines_defined(void)
{
return rb_const_defined_at(rb_cObject, script_lines());
}
static VALUE
script_lines_get(void)
{
ID script_lines;
CONST_ID(script_lines, "SCRIPT_LINES__");
return rb_const_get_at(rb_cObject, script_lines);
return rb_const_get_at(rb_cObject, script_lines());
}
static VALUE