Fixed a bug where labelIDs assigment was incorrectly being done unconditionally when it only applies when lattices exist

This commit is contained in:
Amit Agarwal 2015-10-12 22:10:06 -07:00
Родитель 3a90db98f0
Коммит 450b16b20f
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -1570,9 +1570,10 @@ namespace Microsoft { namespace MSR { namespace CNTK {
m_latticeBufferMultiUtt[i] = std::move(m_mbiter->lattice(0));
m_phoneboundaryIDBufferMultiUtt[i].clear();
m_phoneboundaryIDBufferMultiUtt[i] = m_mbiter->bounds();
m_labelsIDBufferMultiUtt[i].clear();
m_labelsIDBufferMultiUtt[i] = m_mbiter->labels();
}
m_labelsIDBufferMultiUtt[i].clear();
m_labelsIDBufferMultiUtt[i] = m_mbiter->labels();
m_processedFrame[i] = 0;
(*m_mbiter)++;