Remove Windows 8.0 SDK era adapter

This commit is contained in:
Chuck Walbourn 2018-01-16 14:29:55 -08:00
Родитель 9e23145f64
Коммит 33f7f2d0ff
11 изменённых файлов: 19 добавлений и 71 удалений

Просмотреть файл

@ -34,11 +34,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace AVX namespace AVX
{ {
@ -284,6 +279,6 @@ template<uint32_t Elements>
return AVX::XMVectorSwizzle<(4 - Elements) & 3, (5 - Elements) & 3, (6 - Elements) & 3, (7 - Elements) & 3>(V); return AVX::XMVectorSwizzle<(4 - Elements) & 3, (5 - Elements) & 3, (6 - Elements) & 3, (7 - Elements) & 3>(V);
} }
}; // namespace AVX } // namespace AVX
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -35,11 +35,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace AVX2 namespace AVX2
{ {
@ -967,6 +962,6 @@ inline void XM_CALLCONV XMStoreHalf4( _Out_ PackedVector::XMHALF4* pDestination,
_mm_storel_epi64( reinterpret_cast<__m128i*>(pDestination), V1 ); _mm_storel_epi64( reinterpret_cast<__m128i*>(pDestination), V1 );
} }
}; // namespace AVX2 } // namespace AVX2
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -28,11 +28,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
inline XMVECTOR XM_CALLCONV XMVectorEndian inline XMVECTOR XM_CALLCONV XMVectorEndian
( (
@ -100,4 +95,4 @@ inline XMVECTOR XM_CALLCONV XMVectorEndian
}; // namespace SSSE3 }; // namespace SSSE3
#endif // !_M_ARM #endif // !_M_ARM
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -35,11 +35,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace F16C namespace F16C
{ {
@ -405,6 +400,6 @@ inline void XM_CALLCONV XMStoreHalf4( _Out_ PackedVector::XMHALF4* pDestination,
_mm_storel_epi64( reinterpret_cast<__m128i*>(pDestination), V1 ); _mm_storel_epi64( reinterpret_cast<__m128i*>(pDestination), V1 );
} }
}; // namespace F16C } // namespace F16C
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -34,11 +34,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace FMA3 namespace FMA3
{ {
@ -400,6 +395,6 @@ inline XMMATRIX XM_CALLCONV XMMatrixMultiplyTranspose
return mResult; return mResult;
} }
}; // namespace FMA3 } // namespace FMA3
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -34,11 +34,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace FMA4 namespace FMA4
{ {
@ -409,6 +404,6 @@ inline XMMATRIX XM_CALLCONV XMMatrixMultiplyTranspose
return mResult; return mResult;
} }
}; // namespace FMA4 } // namespace FMA4
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -30,11 +30,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace SSE3 namespace SSE3
{ {
@ -115,6 +110,6 @@ inline XMVECTOR XM_CALLCONV XMVectorSwizzle_1133( FXMVECTOR V )
return _mm_movehdup_ps(V); return _mm_movehdup_ps(V);
} }
}; // namespace SSE3 } // namespace SSE3
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -30,11 +30,6 @@
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
namespace SSE4 namespace SSE4
{ {
@ -417,6 +412,6 @@ inline XMVECTOR XM_CALLCONV XMPlaneNormalize( FXMVECTOR P )
return vResult; return vResult;
} }
}; // namespace SSE4 } // namespace SSE4
}; // namespace DirectX; } // namespace DirectX;

Просмотреть файл

@ -13,7 +13,7 @@
#pragma once #pragma once
#define DIRECTX_SHMATH_VERSION 103 #define DIRECTX_SHMATH_VERSION 104
#include <DirectXMath.h> #include <DirectXMath.h>
@ -24,12 +24,6 @@ struct ID3D11Texture2D;
namespace DirectX namespace DirectX
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
const size_t XM_SH_MINORDER = 2; const size_t XM_SH_MINORDER = 2;
const size_t XM_SH_MAXORDER = 6; const size_t XM_SH_MAXORDER = 6;
@ -72,4 +66,4 @@ bool XM_CALLCONV XMSHEvalHemisphereLight( _In_ size_t order, _In_ FXMVECTOR dir,
HRESULT SHProjectCubeMap( _In_ ID3D11DeviceContext *context, _In_ size_t order, _In_ ID3D11Texture2D *cubeMap, HRESULT SHProjectCubeMap( _In_ ID3D11DeviceContext *context, _In_ size_t order, _In_ ID3D11Texture2D *cubeMap,
_Out_writes_opt_(order*order) float *resultR, _Out_writes_opt_(order*order) float *resultG, _Out_writes_opt_(order*order) float *resultB ); _Out_writes_opt_(order*order) float *resultR, _Out_writes_opt_(order*order) float *resultG, _Out_writes_opt_(order*order) float *resultB );
}; // namespace DirectX } // namespace DirectX

Просмотреть файл

@ -162,7 +162,7 @@ namespace
} }
#pragma warning(pop) #pragma warning(pop)
}; // namespace anonymous } // namespace anonymous
//------------------------------------------------------------------------------------- //-------------------------------------------------------------------------------------
// Projects a function represented in a cube map into spherical harmonics. // Projects a function represented in a cube map into spherical harmonics.

Просмотреть файл

@ -33,12 +33,6 @@
namespace XDSP namespace XDSP
{ {
#if (DIRECTXMATH_VERSION < 305) && !defined(XM_CALLCONV)
#define XM_CALLCONV __fastcall
typedef const DirectX::XMVECTOR& HXMVECTOR;
typedef const DirectX::XMMATRIX& FXMMATRIX;
#endif
typedef DirectX::XMVECTOR XMVECTOR; typedef DirectX::XMVECTOR XMVECTOR;
typedef DirectX::FXMVECTOR FXMVECTOR; typedef DirectX::FXMVECTOR FXMVECTOR;
typedef DirectX::GXMVECTOR GXMVECTOR; typedef DirectX::GXMVECTOR GXMVECTOR;
@ -802,6 +796,6 @@ namespace XDSP
} }
} }
}; // namespace XDSP } // namespace XDSP
#pragma warning(pop) #pragma warning(pop)