Fix MinGW build issue with asserts

This commit is contained in:
Chuck Walbourn 2022-05-10 00:06:46 -07:00
Родитель 516219355e
Коммит 39e49ec356
2 изменённых файлов: 4 добавлений и 4 удалений

Просмотреть файл

@ -158,8 +158,8 @@ HRESULT VBReader::Impl::Initialize(const InputElementDesc* vbDecl, size_t nDecl)
if (!IsValid(reinterpret_cast<const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC*>(vbDecl), nDecl))
return E_INVALIDARG;
assert(nDecl <= D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT);
_Analysis_assume_(nDecl <= D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT);
assert(nDecl <= 32 /*D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT*/);
_Analysis_assume_(nDecl <= 32 /*D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT*/);
ComputeInputLayout(reinterpret_cast<const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC*>(vbDecl), nDecl, offsets, mDefaultStrides);
#endif

Просмотреть файл

@ -157,8 +157,8 @@ HRESULT VBWriter::Impl::Initialize(const InputElementDesc* vbDecl, size_t nDecl)
if (!IsValid(reinterpret_cast<const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC*>(vbDecl), nDecl))
return E_INVALIDARG;
assert(nDecl <= D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT);
_Analysis_assume_(nDecl <= D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT);
assert(nDecl <= 32 /*D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT*/);
_Analysis_assume_(nDecl <= 32 /*D3D11_IA_VERTEX_INPUT_STRUCTURE_ELEMENT_COUNT*/);
ComputeInputLayout(reinterpret_cast<const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC*>(vbDecl), nDecl, offsets, mDefaultStrides);
#endif