Partial fix
This commit is contained in:
Родитель
95b953f255
Коммит
9d290e4b21
|
@ -537,6 +537,11 @@ namespace
|
|||
}
|
||||
|
||||
// Accessors
|
||||
bool IsEmpty() const
|
||||
{
|
||||
return (m_indices.empty() || m_positions.empty()) != 0;
|
||||
}
|
||||
|
||||
bool IsValid() const
|
||||
{
|
||||
if (m_indices.empty() || m_positions.empty())
|
||||
|
@ -1013,7 +1018,7 @@ namespace
|
|||
{
|
||||
//--- Load (simple) texture coordinates --------------------------------
|
||||
#ifdef _DEBUG
|
||||
OutputDebugStringA("XFileMesh: found simple texture coords in .X file\n");
|
||||
OutputDebugStringA("XFileMesh: found 1 coords in .X file\n");
|
||||
#endif
|
||||
|
||||
if (cbSize < sizeof(DWORD))
|
||||
|
@ -1143,6 +1148,10 @@ namespace
|
|||
return hr;
|
||||
}
|
||||
|
||||
#ifdef _DEBUG
|
||||
OutputDebugStringA("XFileMesh: eof\n");
|
||||
#endif
|
||||
|
||||
// Set face information last to ensure proper vertex duplication
|
||||
if (normals)
|
||||
{
|
||||
|
@ -1170,7 +1179,7 @@ namespace
|
|||
|
||||
if (type == TID_D3DRMMesh)
|
||||
{
|
||||
if (!mesh.IsValid())
|
||||
if (mesh.IsEmpty())
|
||||
{
|
||||
hr = ParseMesh(pCurrent, mesh);
|
||||
if (FAILED(hr))
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче