Fix locale issue when writing WaveFront OBJ files
This commit is contained in:
Родитель
ae300cd396
Коммит
c8e34c3e6f
|
@ -26,6 +26,7 @@
|
|||
|
||||
#include <cwchar>
|
||||
#include <iterator>
|
||||
#include <locale>
|
||||
#include <new>
|
||||
|
||||
using namespace DirectX;
|
||||
|
@ -185,6 +186,8 @@ HRESULT Mesh::ExportToOBJ(const wchar_t* szFileName, size_t nMaterials, const Ma
|
|||
_Use_decl_annotations_
|
||||
void Mesh::ExportToOBJ(std::wostream& os, size_t nMaterials, const Material* materials) const
|
||||
{
|
||||
os.imbue(std::locale::classic());
|
||||
|
||||
if (!mtlFileName.empty())
|
||||
os << L"mtllib ./" << mtlFileName << L".mtl" << std::endl;
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче