This commit is contained in:
Tex Riddell 2019-07-13 19:30:58 -07:00
Родитель bc1f4321a6
Коммит 7d29e947b5
3 изменённых файлов: 2 добавлений и 13 удалений

Просмотреть файл

@ -914,7 +914,7 @@ void GenerateInputOutputUserCall(InputOutputAccessInfo &info, Value *undefVertex
if (ColIdx->getType()->getBitWidth() != 8) {
ColIdx = Builder.getInt8(ColIdx->getValue().getLimitedValue());
}
SmallVector<Value *, 4> args = {OpArg, ID, idxVal, ColIdx, V};
SmallVector<Value *, 6> args = {OpArg, ID, idxVal, ColIdx, V};
if (vertexOrPrimID)
args.emplace_back(vertexOrPrimID);
GenerateStOutput(ldStFunc, args, Builder, bI1Cast);
@ -937,7 +937,7 @@ void GenerateInputOutputUserCall(InputOutputAccessInfo &info, Value *undefVertex
ConstantInt *CaseIdx = SwitchBuilder.getInt8(i);
SmallVector<Value *, 4> args = {OpArg, ID, idxVal, CaseIdx, V};
SmallVector<Value *, 6> args = {OpArg, ID, idxVal, CaseIdx, V};
if (vertexOrPrimID)
args.emplace_back(vertexOrPrimID);
GenerateStOutput(ldStFunc, args, CaseBuilder, bI1Cast);

Просмотреть файл

@ -238,9 +238,6 @@ private:
std::unordered_map<Constant*, DxilFieldAnnotation> m_ConstVarAnnotationMap;
// Insert AllocateRayQuery to initialize each RayQuery alloca
void AllocateRayQueryObjects();
public:
CGMSHLSLRuntime(CodeGenModule &CGM);

Просмотреть файл

@ -6837,14 +6837,6 @@ void HLSLExternalSource::InitializeInitSequenceForHLSL(
// In HLSL there are no default initializers, eg float4x4 m();
if (Kind.getKind() == InitializationKind::IK_Default) {
// Except for RayQuery.
if (GetTypeElementKind(Entity.getType()) == AR_OBJECT_RAY_QUERY) {
// RayQuery handle initialization
// TODO: Try generating an intrinsic method call for AllocateRayQuery
// - pass the flags from the intrinsic argument.
// Lower to intrinsic that takes flags and returns i32 value,
// which is then stored in the RayQuery alloca as the handle.
}
return;
}