DxilSubobjectDesc: Reorder Name/Kind for runtime alignment (#1696)
This commit is contained in:
Родитель
4d83bb4cce
Коммит
bbf1b89f18
|
@ -625,8 +625,8 @@ struct DxilFunctionDesc {
|
||||||
};
|
};
|
||||||
|
|
||||||
struct DxilSubobjectDesc {
|
struct DxilSubobjectDesc {
|
||||||
uint32_t Kind; // DXIL::SubobjectKind / D3D12_STATE_SUBOBJECT_TYPE
|
|
||||||
LPCWSTR Name;
|
LPCWSTR Name;
|
||||||
|
uint32_t Kind; // DXIL::SubobjectKind / D3D12_STATE_SUBOBJECT_TYPE
|
||||||
|
|
||||||
struct StateObjectConfig_t {
|
struct StateObjectConfig_t {
|
||||||
uint32_t Flags; // DXIL::StateObjectFlags / D3D12_STATE_OBJECT_FLAGS
|
uint32_t Flags; // DXIL::StateObjectFlags / D3D12_STATE_OBJECT_FLAGS
|
||||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче