Update WaveMatrix test shader model requirement to 6.9 (#6169)

WaveMatrix is moved out of SM 6.8, so the requirement in the test needs
to be updated to SM 6.9 to exclude the test from execution until at
least experimental SM 6.9 is supported by the device.
This commit is contained in:
Tex Riddell 2024-01-19 20:40:15 -08:00 коммит произвёл GitHub
Родитель ae9b762a30
Коммит cb7726ddf9
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: B5690EEEBB952194
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -649,9 +649,10 @@ public:
D3D_SHADER_MODEL_6_6 = 0x66,
D3D_SHADER_MODEL_6_7 = 0x67,
D3D_SHADER_MODEL_6_8 = 0x68,
D3D_SHADER_MODEL_6_9 = 0x69,
} D3D_SHADER_MODEL;
static const D3D_SHADER_MODEL HIGHEST_SHADER_MODEL = D3D_SHADER_MODEL_6_8;
static const D3D_SHADER_MODEL HIGHEST_SHADER_MODEL = D3D_SHADER_MODEL_6_9;
bool UseDxbc() {
#ifdef _HLK_CONF
@ -752,7 +753,7 @@ public:
WEX::TestExecution::VerifyOutputSettings::LogOnlyFailures);
CComPtr<ID3D12Device> pDevice;
D3D_SHADER_MODEL model = D3D_SHADER_MODEL_6_8;
D3D_SHADER_MODEL model = D3D_SHADER_MODEL_6_9;
if (!CreateDevice(&pDevice, model)) {
return nullptr;