Put LoaderHelpers into it's own namespace to remove linker conflicts with DirectXTex in same project
This commit is contained in:
Родитель
3dcf1d32ba
Коммит
093ba248c3
|
@ -33,6 +33,7 @@ namespace DirectX
|
|||
}
|
||||
|
||||
using namespace DirectX;
|
||||
using namespace DirectX::LoaderHelpers;
|
||||
|
||||
static_assert(DDS_DIMENSION_TEXTURE1D == D3D12_RESOURCE_DIMENSION_TEXTURE1D, "dds mismatch");
|
||||
static_assert(DDS_DIMENSION_TEXTURE2D == D3D12_RESOURCE_DIMENSION_TEXTURE2D, "dds mismatch");
|
||||
|
|
1517
Src/LoaderHelpers.h
1517
Src/LoaderHelpers.h
Разница между файлами не показана из-за своего большого размера
Загрузить разницу
|
@ -35,6 +35,7 @@
|
|||
|
||||
using Microsoft::WRL::ComPtr;
|
||||
using namespace DirectX;
|
||||
using namespace DirectX::LoaderHelpers;
|
||||
|
||||
namespace
|
||||
{
|
||||
|
|
|
@ -135,7 +135,7 @@ SpriteFont::Impl::Impl(
|
|||
|
||||
if (forceSRGB)
|
||||
{
|
||||
textureFormat = MakeSRGB(textureFormat);
|
||||
textureFormat = LoaderHelpers::MakeSRGB(textureFormat);
|
||||
}
|
||||
|
||||
// Create the D3D texture object.
|
||||
|
|
|
@ -305,7 +305,7 @@ namespace
|
|||
// Handle sRGB formats
|
||||
if (forceSRGB)
|
||||
{
|
||||
format = MakeSRGB(format);
|
||||
format = LoaderHelpers::MakeSRGB(format);
|
||||
}
|
||||
else
|
||||
{
|
||||
|
@ -354,7 +354,7 @@ namespace
|
|||
PropVariantClear(&value);
|
||||
|
||||
if (sRGB)
|
||||
format = MakeSRGB(format);
|
||||
format = LoaderHelpers::MakeSRGB(format);
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
|
|
@ -27,6 +27,10 @@
|
|||
|
||||
#include <windows.h>
|
||||
|
||||
#ifndef _WIN32_WINNT_WIN10
|
||||
#define 0x0A00
|
||||
#endif
|
||||
|
||||
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
|
||||
#include <xdk.h>
|
||||
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче