Put LoaderHelpers into it's own namespace to remove linker conflicts with DirectXTex in same project

This commit is contained in:
Chuck Walbourn 2016-09-12 12:33:01 -07:00
Родитель 3dcf1d32ba
Коммит 093ba248c3
6 изменённых файлов: 770 добавлений и 759 удалений

Просмотреть файл

@ -33,6 +33,7 @@ namespace DirectX
}
using namespace DirectX;
using namespace DirectX::LoaderHelpers;
static_assert(DDS_DIMENSION_TEXTURE1D == D3D12_RESOURCE_DIMENSION_TEXTURE1D, "dds mismatch");
static_assert(DDS_DIMENSION_TEXTURE2D == D3D12_RESOURCE_DIMENSION_TEXTURE2D, "dds mismatch");

Разница между файлами не показана из-за своего большого размера Загрузить разницу

Просмотреть файл

@ -35,6 +35,7 @@
using Microsoft::WRL::ComPtr;
using namespace DirectX;
using namespace DirectX::LoaderHelpers;
namespace
{

Просмотреть файл

@ -135,7 +135,7 @@ SpriteFont::Impl::Impl(
if (forceSRGB)
{
textureFormat = MakeSRGB(textureFormat);
textureFormat = LoaderHelpers::MakeSRGB(textureFormat);
}
// Create the D3D texture object.

Просмотреть файл

@ -305,7 +305,7 @@ namespace
// Handle sRGB formats
if (forceSRGB)
{
format = MakeSRGB(format);
format = LoaderHelpers::MakeSRGB(format);
}
else
{
@ -354,7 +354,7 @@ namespace
PropVariantClear(&value);
if (sRGB)
format = MakeSRGB(format);
format = LoaderHelpers::MakeSRGB(format);
}
}
}

Просмотреть файл

@ -27,6 +27,10 @@
#include <windows.h>
#ifndef _WIN32_WINNT_WIN10
#define 0x0A00
#endif
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
#include <xdk.h>