Updated to use XMFLOAT3X4 when available

This commit is contained in:
Chuck Walbourn 2021-07-30 13:18:57 -07:00
Родитель 0bed5cd5e3
Коммит b964fc857d
1 изменённых файлов: 5 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -538,11 +538,16 @@ void SkinnedEffect::SetBoneTransforms(_In_reads_(count) XMMATRIX const* value, s
for (size_t i = 0; i < count; i++)
{
#if DIRECTX_MATH_VERSION >= 313
XMStoreFloat3x4A(reinterpret_cast<XMFLOAT3X4A*>(&boneConstant[i]), value[i]);
#else
// Xbox One XDK has an older version of DirectXMath
XMMATRIX boneMatrix = XMMatrixTranspose(value[i]);
boneConstant[i][0] = boneMatrix.r[0];
boneConstant[i][1] = boneMatrix.r[1];
boneConstant[i][2] = boneMatrix.r[2];
#endif
}
pImpl->dirtyFlags |= EffectDirtyFlags::ConstantBuffer;