Removed all use of MONOLITHIC driver variable

This commit is contained in:
walbourn_cp 2014-05-08 13:44:39 -07:00
Родитель aa61672a48
Коммит 57b4ae994d
5 изменённых файлов: 5 добавлений и 9 удалений

Просмотреть файл

@ -416,12 +416,10 @@ static size_t BitsPerPixel( _In_ DXGI_FORMAT fmt )
case DXGI_FORMAT_R10G10B10_6E4_A2_FLOAT:
return 32;
#if MONOLITHIC
case DXGI_FORMAT_D16_UNORM_S8_UINT:
case DXGI_FORMAT_R16_UNORM_X8_TYPELESS:
case DXGI_FORMAT_X16_TYPELESS_G8_UINT:
return 24;
#endif
#endif // _XBOX_ONE && _TITLE
@ -505,7 +503,7 @@ static void GetSurfaceInfo( _In_ size_t width,
bpe = 4;
break;
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE) && MONOLITHIC
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
case DXGI_FORMAT_D16_UNORM_S8_UINT:
case DXGI_FORMAT_R16_UNORM_X8_TYPELESS:

Просмотреть файл

@ -22,7 +22,7 @@
#pragma once
#endif
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE) && MONOLITHIC
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
#include <d3d11_x.h>
#define DCOMMON_H_INCLUDED
#define NO_D3D11_DEBUG_NAME

Просмотреть файл

@ -346,12 +346,10 @@ static size_t BitsPerPixel( _In_ DXGI_FORMAT fmt )
case DXGI_FORMAT_R10G10B10_6E4_A2_FLOAT:
return 32;
#if MONOLITHIC
case DXGI_FORMAT_D16_UNORM_S8_UINT:
case DXGI_FORMAT_R16_UNORM_X8_TYPELESS:
case DXGI_FORMAT_X16_TYPELESS_G8_UINT:
return 24;
#endif
#endif // _XBOX_ONE && _TITLE
@ -471,7 +469,7 @@ static void GetSurfaceInfo( _In_ size_t width,
bpe = 4;
break;
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE) && MONOLITHIC
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
case DXGI_FORMAT_D16_UNORM_S8_UINT:
case DXGI_FORMAT_R16_UNORM_X8_TYPELESS:

Просмотреть файл

@ -23,7 +23,7 @@
#pragma once
#endif
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE) && MONOLITHIC
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
#include <d3d11_x.h>
#define DCOMMON_H_INCLUDED
#define NO_D3D11_DEBUG_NAME

Просмотреть файл

@ -33,7 +33,7 @@
#error WIC is not supported on Windows Phone 8.0
#endif
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE) && MONOLITHIC
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
#include <d3d11_x.h>
#define DCOMMON_H_INCLUDED
#define NO_D3D11_DEBUG_NAME