This commit is contained in:
Chuck Walbourn 2024-08-14 22:32:04 -07:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 98fb4d48e7
Коммит 9437385820
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: B5690EEEBB952194
4 изменённых файлов: 11 добавлений и 5 удалений

Просмотреть файл

@ -4,6 +4,12 @@ http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=271568
## Release History
### August 14, 2024 (11.30)
* Minor code cleanup
* Retired ARM (32-bit) support for the UWP platform
* CMake project updates, refactor, and added ARM64EC support
* Added GitHub Action Pipeline YAML files
### June 13, 2023
* CMake project updates
@ -55,11 +61,11 @@ http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=271568
* VS 2017 updated for Windows 10 Fall Creators Update SDK (16299)
### October 13, 2017 (11.20)
* Updated for VS 2017 update 15.1 - 15.3 and Windows 10 SDK (15063)
* Updated for VS 2017 update 15.1 - 15.3 and Windows 10 SDK (15063)
### March 10, 2017 (11.19)
* Add VS 2017 projects
* Minor code cleanup
* Minor code cleanup
### September 15, 2016 (11.18)
* Minor code cleanup

Просмотреть файл

@ -3,7 +3,7 @@
cmake_minimum_required (VERSION 3.20)
set(FX_VERSION 11.29)
set(FX_VERSION 11.30)
project (Effects11
VERSION ${FX_VERSION}

Просмотреть файл

@ -6,7 +6,7 @@ http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=271568
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
**June 13, 2023**
**August 14, 2024**
Effects for Direct3D 11 (FX11) is a management runtime for authoring HLSL shaders, render state, and runtime variables together.

Просмотреть файл

@ -11,7 +11,7 @@
#pragma once
#define D3DX11_EFFECTS_VERSION 1129
#define D3DX11_EFFECTS_VERSION 1130
#if defined(_XBOX_ONE) && defined(_TITLE)
#include <d3d11_x.h>