Fixing compilation issue in UE 4.27 (#13)

Support for 4.27 compilation.
This commit is contained in:
Cameron 2021-07-13 15:16:59 -07:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 25647fc66b
Коммит 3e9c25ae9d
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
1 изменённых файлов: 11 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -8,6 +8,7 @@
#include "Components/StaticMeshComponent.h"
#include "Components/TextRenderComponent.h"
#include "Materials/MaterialInstanceDynamic.h"
#include "Misc/EngineVersionComparison.h"
#include "UObject/ConstructorHelpers.h"
const float DefaultThresholdFrameTime = (1.0f / 60.0f) * 1000; // Default to 16.6ms.
@ -161,7 +162,12 @@ void AGTVisualProfiler::Tick(float DeltaTime)
// Draw calls.
{
static const int32 ProfilerDrawCalls = 16; // Removed profiling induced draw calls.
#if UE_VERSION_OLDER_THAN(4, 27, 0)
const int32 NumDrawCalls = FMath::Max(GNumDrawCallsRHI - ProfilerDrawCalls, 0);
#else
const int32 NumDrawCalls = FMath::Max(GNumDrawCallsRHI[0] - ProfilerDrawCalls, 0);
#endif
if (CheckCountDirty(NumDrawCalls, PrevNumDrawCalls))
{
@ -172,8 +178,12 @@ void AGTVisualProfiler::Tick(float DeltaTime)
// Primitives.
{
static const int32 ProfilerPrimitives = 336; // Removed profiling induced primitives.
int32 NumPrimitives = FMath::Max(GNumPrimitivesDrawnRHI - ProfilerPrimitives, 0);
#if UE_VERSION_OLDER_THAN(4, 27, 0)
int32 NumPrimitives = FMath::Max(GNumPrimitivesDrawnRHI - ProfilerPrimitives, 0);
#else
int32 NumPrimitives = FMath::Max(GNumPrimitivesDrawnRHI[0] - ProfilerPrimitives, 0);
#endif
if (CheckCountDirty(NumPrimitives, PrevNumPrimitives))
{
if (NumPrimitives < 10000)