Adding headers to AttachToController scripts

This commit is contained in:
Kurtis Eveleigh 2017-12-07 12:41:11 -08:00
Родитель 12dc447230
Коммит 4fe8c4d1fd
4 изменённых файлов: 5 добавлений и 2 удалений

Просмотреть файл

@ -18,6 +18,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
Right
}
[Header("BrushSelector Elements")]
[SerializeField]
private LineObjectCollection brushCollection;
[SerializeField]
@ -254,7 +255,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
touchpadRenderer.material = originalTouchpadMaterial;
}
// Unubscribe from input
// Unsubscribe from input
InteractionManager.InteractionSourceUpdated -= InteractionSourceUpdated;
}

Просмотреть файл

@ -28,6 +28,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
get { return selectedColor; }
}
[Header("ColorPickerWheel Elements")]
[SerializeField]
private bool visible = false;
[SerializeField]

Просмотреть файл

@ -44,7 +44,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
get { return availableMeshes.Length; }
}
[Header("Objects and materials")]
[Header("Objects and Materials")]
[SerializeField]
private Transform displayParent;
[SerializeField]

Просмотреть файл

@ -12,6 +12,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
/// </summary>
public class PointerInput : AttachToController
{
[Header("PointerInput Elements")]
[SerializeField]
private PhysicsPointer pointer = null;
[SerializeField]