This commit is contained in:
Kurtis Eveleigh 2017-12-07 13:02:45 -08:00
Родитель 9535220ba8
Коммит 856e2ab85d
8 изменённых файлов: 13 добавлений и 13 удалений

Просмотреть файл

@ -70,7 +70,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
{
set
{
width = Mathf.Clamp01 (value);
width = Mathf.Clamp01(value);
}
}

Просмотреть файл

@ -1,7 +1,6 @@
// Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
// Licensed under the MIT License. See LICENSE in the project root for license information.
using HoloToolkit.Unity.Controllers;
using System.Collections;
using UnityEngine;
using UnityEngine.XR.WSA.Input;
@ -64,7 +63,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
private bool draw = false;
private float width = 0f;
private float lastPointAddedTime = 0f;
private void OnEnable()
{
// Locate the ColorPickerWheel

Просмотреть файл

@ -212,7 +212,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
if (obj.state.selectPressedAmount >= selectPressedDrawThreshold)
{
activeBrush.Draw = true;
activeBrush.Width = ProcessSelectPressedAmount (obj.state.selectPressedAmount);
activeBrush.Width = ProcessSelectPressedAmount(obj.state.selectPressedAmount);
}
else
{
@ -238,7 +238,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
touchpadRenderer.material = touchpadMaterial;
touchpadRenderer.enabled = true;
}
// Subscribe to input now that we're parented under the controller
InteractionManager.InteractionSourceUpdated += InteractionSourceUpdated;
}
@ -259,7 +259,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
InteractionManager.InteractionSourceUpdated -= InteractionSourceUpdated;
}
private float ProcessSelectPressedAmount (float selectPressedAmount)
private float ProcessSelectPressedAmount(float selectPressedAmount)
{
float selectPressedProcessed = Mathf.Clamp01(selectWidthCurve.Evaluate(selectPressedAmount - selectPressedStartValue / (1f - selectPressedStartValue)));
selectPressedSmooth = Mathf.Lerp(selectPressedSmooth, selectPressedProcessed, Time.deltaTime * 5);

Просмотреть файл

@ -106,7 +106,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
selectedColor.a = 1f;
}
// Set the selector's color and blend it with white to make it visible on top of the wheel
selectorRenderer.material.color = Color.Lerp (selectedColor, Color.white, 0.5f);
selectorRenderer.material.color = Color.Lerp(selectedColor, Color.white, 0.5f);
}
protected override void OnAttachToController()

Просмотреть файл

@ -42,7 +42,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.Design
[Header("Object Placement")]
public LineUtils.StepModeEnum StepMode = LineUtils.StepModeEnum.Interpolated;
[SerializeField]
private LineBase source;

Просмотреть файл

@ -34,7 +34,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.Design
public int MaxLineSteps = 2048;
public AnimationCurve StepLengthCurve = AnimationCurve.Linear(0f, 1f, 1f, 0.5f);
[SerializeField]
protected LineBase source;
public virtual LineBase Target

Просмотреть файл

@ -156,7 +156,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.ControllerExamples
state = StateEnum.Idle;
yield break;
}
private void InteractionSourcePressed(InteractionSourcePressedEventArgs obj)
{
// Check handedness, see if it is left controller

Просмотреть файл

@ -14,7 +14,7 @@ namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
{
get { return pointer; }
}
[SerializeField]
protected float sizeOnScreen = 0.015f;
[SerializeField]
@ -61,14 +61,15 @@ namespace HoloToolkit.Unity.Controllers
break;
}
for (int i = 0; i < renderers.Length; i++) {
for (int i = 0; i < renderers.Length; i++)
{
// TODO figure out gradient - it may have transparency
if (Application.isPlaying)
{
renderers[i].material.color = pointer.GetColor(pointer.TargetResult).Evaluate(0.5f);
}
renderers[i].enabled = pointer.TargetResult != PointerSurfaceResultEnum.None;
}
}
}
}
}