include more randomness in avatars
This commit is contained in:
Родитель
26e509ef08
Коммит
92c7b9ad38
|
@ -936,6 +936,8 @@ module TDev{
|
|||
|
||||
export function svgGravatar(id : string) : string
|
||||
{
|
||||
if (!id) id = "none";
|
||||
|
||||
var advance = (hash:number, v:number) => ((hash << 16) + (hash << 6) + v - hash) << 0;
|
||||
var hash = 0;
|
||||
for (var i = 0; i < id.length; ++i) {
|
||||
|
@ -951,7 +953,7 @@ module TDev{
|
|||
while (numPixels < 6) {
|
||||
for (var x = 0; x < 3; ++x) {
|
||||
for (var y = 0; y < 5; ++y) {
|
||||
hash = advance(hash, 0)
|
||||
hash = advance(hash, id.charCodeAt(i++ % id.length))
|
||||
n = hash & 0xffff;
|
||||
if (n > 30000) {
|
||||
// svg += Util.fmt("<rect fill='white' stroke-width='5' stroke='{0}' width='20.5' height='20.5' x='{1}' y='{2}' rx='3' ry='3'/>", c, 50 * x, 50 * y)
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче