include more randomness in avatars

This commit is contained in:
Michal Moskal 2015-07-28 12:58:26 -07:00
Родитель 26e509ef08
Коммит 92c7b9ad38
1 изменённых файлов: 3 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -936,6 +936,8 @@ module TDev{
export function svgGravatar(id : string) : string
{
if (!id) id = "none";
var advance = (hash:number, v:number) => ((hash << 16) + (hash << 6) + v - hash) << 0;
var hash = 0;
for (var i = 0; i < id.length; ++i) {
@ -951,7 +953,7 @@ module TDev{
while (numPixels < 6) {
for (var x = 0; x < 3; ++x) {
for (var y = 0; y < 5; ++y) {
hash = advance(hash, 0)
hash = advance(hash, id.charCodeAt(i++ % id.length))
n = hash & 0xffff;
if (n > 30000) {
// svg += Util.fmt("<rect fill='white' stroke-width='5' stroke='{0}' width='20.5' height='20.5' x='{1}' y='{2}' rx='3' ry='3'/>", c, 50 * x, 50 * y)