RDMA/nes: Inform hardware that asynchronous event has been handled

When asynchronous events are processed by software, it is necessary
to let the hardware know that software has handled the event.  This
frees up the entry in the asynchronous event queue.

Signed-off-by: Don Wood <donald.e.wood@intel.com>
Signed-off-by: Chien Tung <chien.tin.tung@intel.com>
Signed-off-by: Roland Dreier <rolandd@cisco.com>
This commit is contained in:
Don Wood 2009-03-06 15:12:11 -08:00 коммит произвёл Roland Dreier
Родитель 7b14ab0b43
Коммит fd87778cb9
2 изменённых файлов: 3 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -2269,6 +2269,8 @@ static void nes_process_aeq(struct nes_device *nesdev, struct nes_hw_aeq *aeq)
if (++head >= aeq_size)
head = 0;
nes_write32(nesdev->regs + NES_AEQ_ALLOC, 1 << 16);
}
while (1);
aeq->aeq_head = head;

Просмотреть файл

@ -61,6 +61,7 @@ enum pci_regs {
NES_CQ_ACK = 0x0034,
NES_WQE_ALLOC = 0x0040,
NES_CQE_ALLOC = 0x0044,
NES_AEQ_ALLOC = 0x0048
};
enum indexed_regs {