d3dx12.h fix for render pass depth/stencil comparision operator
This commit is contained in:
Родитель
2a99341071
Коммит
ab00693caa
|
@ -2723,7 +2723,7 @@ inline bool operator==( const D3D12_RENDER_PASS_DEPTH_STENCIL_DESC &a, const D3D
|
|||
{
|
||||
if (a.cpuDescriptor.ptr != b.cpuDescriptor.ptr) return false;
|
||||
if (!(a.DepthBeginningAccess == b.DepthBeginningAccess)) return false;
|
||||
if (!(a.StencilBeginningAccess == b.DepthBeginningAccess)) return false;
|
||||
if (!(a.StencilBeginningAccess == b.StencilBeginningAccess)) return false;
|
||||
if (!(a.DepthEndingAccess == b.DepthEndingAccess)) return false;
|
||||
if (!(a.StencilEndingAccess == b.StencilEndingAccess)) return false;
|
||||
return true;
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче