Fix: Avoiding swiftshader removal (#5706)

This commit is contained in:
ThanyaLeif 2022-07-05 17:47:55 -07:00 коммит произвёл GitHub
Родитель 12a25274a8
Коммит e4f3f6efbd
Не найден ключ, соответствующий данной подписи
Идентификатор ключа GPG: 4AEE18F83AFDEB23
1 изменённых файлов: 0 добавлений и 3 удалений

Просмотреть файл

@ -14,9 +14,6 @@ const prepareBinskimDir = async () => {
);
// These assemblies don't have symbols and are intentionally ignored
const swiftShaderPath = path.join(symbolsPath, 'swiftshader');
await fs.unlink(path.join(swiftShaderPath, 'libEGL.dll'));
await fs.unlink(path.join(swiftShaderPath, 'libGLESv2.dll'));
await fs.unlink(path.join(symbolsPath, 'd3dcompiler_47.dll'));
console.log(`Symbols prepared in ${symbolsPath}`);