Fixed memory leak in Renderbuffer class. Offscreen objects backbuffer texture /shader resource view, depth stencil texture/shader resource views were leaking during swapchain resize operations.

Change-Id: Iee83a14d043eecc465e6ffb8e21a6449def38e9b
Reviewed-on: https://chromium-review.googlesource.com/211834
Reviewed-by: Shannon Woods <shannonwoods@chromium.org>
Reviewed-by: Geoff Lang <geofflang@chromium.org>
Tested-by: Geoff Lang <geofflang@chromium.org>
This commit is contained in:
Cooper Partin 2014-08-11 10:16:44 -07:00 коммит произвёл Geoff Lang
Родитель da5777cf9f
Коммит 75c42f45e5
4 изменённых файлов: 10 добавлений и 0 удалений

Просмотреть файл

@ -20,6 +20,7 @@ Intel Corporation
Mozilla Corporation
Turbulenz
Klarälvdalens Datakonsult AB
Microsoft Open Technologies, Inc.
Jacek Caban
Mark Callow

Просмотреть файл

@ -78,3 +78,6 @@ Ulrik Persson (ddefrostt)
Mark Banner (standard8mbp)
David Kilzer
Microsoft Open Technologies, Inc.
Cooper Partin
Austin Kinross

Просмотреть файл

@ -29,6 +29,11 @@ Renderbuffer::Renderbuffer(GLuint id, RenderbufferStorage *newStorage)
ASSERT(mStorage);
}
Renderbuffer::~Renderbuffer()
{
SafeDelete(mStorage);
}
void Renderbuffer::setStorage(RenderbufferStorage *newStorage)
{
ASSERT(newStorage);

Просмотреть файл

@ -39,6 +39,7 @@ class Renderbuffer : public RefCountObject
{
public:
Renderbuffer(GLuint id, RenderbufferStorage *newStorage);
virtual ~Renderbuffer();
void setStorage(RenderbufferStorage *newStorage);
RenderbufferStorage *getStorage();