Fix maxVertexUniformComponents initialization in GenerateCaps()

Change-Id: Ie10398e148dc0b88e5d7a5330307dc49553c6665
Reviewed-on: https://chromium-review.googlesource.com/263092
Tested-by: Geoff Lang <geofflang@chromium.org>
Reviewed-by: Geoff Lang <geofflang@chromium.org>
This commit is contained in:
Maks Naumov 2015-03-30 22:36:04 +03:00 коммит произвёл Geoff Lang
Родитель 5ead927f9f
Коммит f1bd2d900c
2 изменённых файлов: 2 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -39,3 +39,4 @@ Boying Lu
Aitor Moreno
Yuri O'Donnell
Josh Soref
Maks Naumov

Просмотреть файл

@ -68,7 +68,7 @@ void GenerateCaps(const FunctionsGL *functions, gl::Caps *caps, gl::TextureCapsM
// Table 6.31, implementation dependent vertex shader limits
caps->maxVertexAttributes = 16;
caps->maxVertexUniformVectors = 1024;
caps->maxVertexUniformComponents = 1024;
caps->maxVertexUniformVectors = 256;
caps->maxVertexUniformBlocks = 12;
caps->maxVertexOutputComponents = 64;