Adapt to the DOTGraphTraits changes in LLVM.

git-svn-id: https://llvm.org/svn/llvm-project/cfe/trunk@90137 91177308-0d34-0410-b5e6-96231b3b80d8
This commit is contained in:
Tobias Grosser 2009-11-30 14:16:05 +00:00
Родитель 9deb313835
Коммит 006b0eb3e1
4 изменённых файлов: 14 добавлений и 6 удалений

Просмотреть файл

@ -30,8 +30,9 @@ void Stmt::viewAST() const {
namespace llvm {
template<>
struct DOTGraphTraits<const Stmt*> : public DefaultDOTGraphTraits {
static std::string getNodeLabel(const Stmt* Node, const Stmt* Graph,
bool ShortNames) {
DOTGraphTraits (bool isSimple=false) : DefaultDOTGraphTraits(isSimple) {}
static std::string getNodeLabel(const Stmt* Node, const Stmt* Graph) {
#ifndef NDEBUG
std::string OutSStr;

Просмотреть файл

@ -2049,8 +2049,10 @@ void CFG::viewCFG(const LangOptions &LO) const {
namespace llvm {
template<>
struct DOTGraphTraits<const CFG*> : public DefaultDOTGraphTraits {
static std::string getNodeLabel(const CFGBlock* Node, const CFG* Graph,
bool ShortNames) {
DOTGraphTraits (bool isSimple=false) : DefaultDOTGraphTraits(isSimple) {}
static std::string getNodeLabel(const CFGBlock* Node, const CFG* Graph) {
#ifndef NDEBUG
std::string OutSStr;

Просмотреть файл

@ -137,8 +137,10 @@ namespace llvm {
template <>
struct DOTGraphTraits<CallGraph> : public DefaultDOTGraphTraits {
DOTGraphTraits (bool isSimple=false) : DefaultDOTGraphTraits(isSimple) {}
static std::string getNodeLabel(const CallGraphNode *Node,
const CallGraph &CG, bool ShortNames) {
const CallGraph &CG) {
return Node->getName();
}

Просмотреть файл

@ -2817,6 +2817,9 @@ namespace llvm {
template<>
struct VISIBILITY_HIDDEN DOTGraphTraits<ExplodedNode*> :
public DefaultDOTGraphTraits {
DOTGraphTraits (bool isSimple=false) : DefaultDOTGraphTraits(isSimple) {}
// FIXME: Since we do not cache error nodes in GRExprEngine now, this does not
// work.
static std::string getNodeAttributes(const ExplodedNode* N, void*) {
@ -2840,7 +2843,7 @@ struct VISIBILITY_HIDDEN DOTGraphTraits<ExplodedNode*> :
return "";
}
static std::string getNodeLabel(const ExplodedNode* N, void*,bool ShortNames){
static std::string getNodeLabel(const ExplodedNode* N, void*){
std::string sbuf;
llvm::raw_string_ostream Out(sbuf);