зеркало из https://github.com/microsoft/cocos2d-x.git
little performance improvement in quad command
This commit is contained in:
Родитель
4fe827e46b
Коммит
273d0d22f1
|
@ -349,7 +349,7 @@ bool GLProgram::updateUniformLocation(GLint location, const GLvoid* data, unsign
|
|||
{
|
||||
return false;
|
||||
}
|
||||
|
||||
|
||||
bool updated = true;
|
||||
tHashUniformEntry *element = nullptr;
|
||||
HASH_FIND_INT(_hashForUniforms, &location, element);
|
||||
|
|
|
@ -104,8 +104,7 @@ void QuadCommand::generateMaterialID()
|
|||
void QuadCommand::useMaterial() const
|
||||
{
|
||||
_shader->use();
|
||||
|
||||
_shader->setUniformsForBuiltins();
|
||||
_shader->setUniformsForBuiltins(_mv);
|
||||
|
||||
//Set texture
|
||||
GL::bindTexture2D(_textureID);
|
||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче