fix mingw32/mingw64 build: use system libs and includes rather than prebuilt ones.

This commit is contained in:
John_He 2014-05-29 01:30:14 +08:00
Родитель 120aa0f24e
Коммит 44950a57f1
3 изменённых файлов: 9 добавлений и 1 удалений

Просмотреть файл

@ -153,7 +153,7 @@ include_directories(
${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/external/xxhash
)
if(WIN32)
if(WIN32 AND NOT MINGW)
include_directories(
${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/external/${PLATFORM_FOLDER}-specific/gles/include/OGLES
${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/external/${PLATFORM_FOLDER}-specific/icon/include

Просмотреть файл

@ -73,3 +73,7 @@ else()
endif()
target_link_libraries(${APP_NAME} audio cocos2d)
# MinGW builds need to link libws2_32 and libglew32 manually
if (MINGW)
target_link_libraries(${APP_NAME} glew32 ws2_32)
endif()

Просмотреть файл

@ -205,6 +205,10 @@ target_link_libraries(${APP_NAME}
cocos2d
box2d
)
# MinGW builds need to link libws2_32 manually
if (MINGW)
target_link_libraries(${APP_NAME} ws2_32)
endif()
set(APP_BIN_DIR "${CMAKE_BINARY_DIR}/bin/${APP_NAME}")