зеркало из https://github.com/microsoft/cocos2d-x.git
issue #7, debug
This commit is contained in:
Родитель
eae22d57e1
Коммит
f6923c09c1
|
@ -53,28 +53,28 @@ public:
|
||||||
/// return all the keys
|
/// return all the keys
|
||||||
NSMutableArray<_T> * allKeys()
|
NSMutableArray<_T> * allKeys()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
NSMutableArray<_T> *arrayRet = new NSMutableArray<_T>();
|
NSMutableArray<_T> *pRet = new NSMutableArray<_T>();
|
||||||
NSObjectMapIter it;
|
NSObjectMapIter it;
|
||||||
for( it= m_Map.begin(); it != m_Map.end(); ++it)
|
for( it = m_Map.begin(); it != m_Map.end(); ++it)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
arrayRet.addObject(it->first);
|
pRet->addObject(it->first);
|
||||||
}
|
}
|
||||||
return arrayRet;
|
return pRet;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
/** @warning : We use '==' to compare two objects*/
|
/** @warning : We use '==' to compare two objects*/
|
||||||
NSMutableArray<_T> * allKeysForObject(_ValueT object)
|
NSMutableArray<_T> * allKeysForObject(_ValueT object)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
NSMutableArray<_T> *arrayRet = new NSMutableArray<_T>();
|
NSMutableArray<_T> *pRet = new NSMutableArray<_T>();
|
||||||
NSObjectMapIter it;
|
NSObjectMapIter it;
|
||||||
for( it= m_Map.begin(); it != m_Map.end(); ++it)
|
for( it= m_Map.begin(); it != m_Map.end(); ++it)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
if (it->second == object)
|
if (it->second == object)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
arrayRet.addObject(it->first);
|
pRet->addObject(it->first);
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
return arrayRet;
|
return pRet;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
_ValueT objectForKey(_T key) ///<
|
_ValueT objectForKey(_T key) ///<
|
||||||
|
|
Загрузка…
Ссылка в новой задаче