Fix build by restoring header ordering dependencies and turning off sort

Signed-off-by: Dave Thaler <dthaler@ntdev.microsoft.com>
This commit is contained in:
Dave Thaler 2021-03-09 16:25:24 -08:00
Родитель 13206372ea
Коммит 6945db64e0
10 изменённых файлов: 28 добавлений и 23 удалений

Просмотреть файл

@ -18,3 +18,6 @@ BinPackParameters: false
#
# Open brace goes on new line only when starting a new struct, enum, or func.
BreakBeforeBraces: Mozilla
#
# Don't sort includes in alphabetical order because Windows headers are odd.
SortIncludes: false

Просмотреть файл

@ -2,9 +2,9 @@
// SPDX-License-Identifier: MIT
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN // Exclude rarely-used stuff from Windows headers
#include "api.h"
#include "pch.h"
#include <stdint.h>
#include "api.h"
namespace Platform {
BOOL DeviceIoControl(

Просмотреть файл

@ -3,8 +3,8 @@
* SPDX-License-Identifier: MIT
*/
#include "ebpf_protocol.h"
#include "pch.h"
#include "ebpf_protocol.h"
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_maps.h"

Просмотреть файл

@ -3,8 +3,8 @@
* SPDX-License-Identifier: MIT
*/
#include "ebpf_protocol.h"
#include "pch.h"
#include "ebpf_protocol.h"
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_maps.h"

Просмотреть файл

@ -2,11 +2,11 @@
* Copyright (c) Microsoft Corporation
* SPDX-License-Identifier: MIT
*/
#include "ebpf_platform.h"
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_protocol.h"
#include <ntddk.h>
#include <ntintsafe.h>
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_platform.h"
#include "ebpf_protocol.h"
typedef enum { ebpfPoolTag = 'fpbe' } EBPF_POOL_TAG;

Просмотреть файл

@ -1,8 +1,10 @@
// Copyright (c) Microsoft Corporation
// SPDX-License-Identifier: MIT
#pragma once
#include <ntdef.h>
#include <ntintsafe.h>
#include <ntstatus.h>
#include <ntintsafe.h>
#define uint8_t UINT8
#define uint16_t UINT16
#define uint32_t UINT32

Просмотреть файл

@ -2,9 +2,6 @@
* Copyright (c) Microsoft Corporation
* SPDX-License-Identifier: MIT
*/
#include "ebpf_platform.h"
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_protocol.h"
#include <Windows.h>
#include <map>
#include <mutex>
@ -12,6 +9,9 @@
#include <stdbool.h>
#include <stdint.h>
#include <vector>
#include "ebpf_core.h"
#include "ebpf_platform.h"
#include "ebpf_protocol.h"
std::set<uint64_t> _executable_segments;

Просмотреть файл

@ -1,15 +1,15 @@
// Copyright (C) Microsoft.
// SPDX-License-Identifier: MIT
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#include "api.h"
#include "elf.h"
#include "programs.h"
#include "resource.h"
#include <windows.h>
#include <netsh.h>
#include <stdbool.h>
#include <stdint.h>
#include <stdlib.h>
#include <windows.h>
#include "api.h"
#include "elf.h"
#include "programs.h"
#include "resource.h"
DWORD g_ApiDllInitialized = ERROR_SUCCESS;

Просмотреть файл

@ -1,17 +1,17 @@
// Copyright (C) Microsoft.
// SPDX-License-Identifier: MIT
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#include <windows.h>
#define _SILENCE_CXX17_CODECVT_HEADER_DEPRECATION_WARNING
#include "elf.h"
#include "api.h"
#include "tlv.h"
#include "tokens.h"
#include <codecvt>
#include <iomanip>
#include <iostream>
#include <locale>
#include <netsh.h>
#include <windows.h>
#include "elf.h"
#include "api.h"
#include "tlv.h"
#include "tokens.h"
TOKEN_VALUE g_LevelEnum[2] = {
{L"normal", VL_NORMAL},

Просмотреть файл

@ -2,11 +2,11 @@
// SPDX-License-Identifier: MIT
#include <string>
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#include <windows.h>
#include <netsh.h>
#include "ebpf_windows.h"
#include "programs.h"
#include "tokens.h"
#include <netsh.h>
#include <windows.h>
#include "api.h"
#include <iostream>